donderdag 11 oktober 2012

Nailart: Delftsblauw?

Al twee dagen zijn er geen nieuwe artikelen geweest doordat ik het zo ongelofelijk druk heb gehad. Maar nu eindelijk weer een artikel op Nails-ID! En dan ook meteen een artikel waar ik heel veel zin in heb, omdat ik echt heel erg trots ben op deze nailart. Want, zoals jullie in de titel al hadden kunnen zien ga ik jullie vandaag weer een nailart laten zien!

It's been two days already since there was a new article on here, just because I have been so busy. But today, finally a new article here on Nails-ID! And a article I'm very excited about because I am really proud of the nailart I am going to show you. Because, as you probably already know because of the title, I am going to show you a nailart today.

De producten die ik heb gebruikt:
- Catrice George Blueney (basis)
- Blauwe acrylverf
- Witte acrylverf
- Zilveren glitter striper
- Dotting tool
- Nailart kwast

The products I've used:
- Catrice George Blueney (basis)
- Blue acrylic paint
- White acrylic paint
- Silver glitter striper
- Dotting tool
- Nailartbrush

Zoals jullie kunnen zien heb ik een one stroke nailart gemaakt, en door de blauwe en witte combinatie bleef mijn stiefvader maar zeggen; het is net delftsblauw! Vandaar natuurlijk ook de titel, en ik moet hem ook wel een beetje gelijk geven, de kleuren doen inderdaad erg aan het delftsblauw denken.

As you can see I made a one stroke nailart, and because of the combinatie of the blue and white paint my stepdad kept saying; it looks like delftsblauw! (Delftsblauw is something you see a lot on plates and souvenirs and stuff, it a real Dutch thing). This is ofcourse also the reason for the title and to be honest, it made me think of delftsblauw as well.

Wat vinden jullie er van? Het is al heel lang geleden dat ik een one stroke heb gemaakt en ik vond het best wel weer lastig. Er is zeker ruimte voor verbetering maar ik ben toch best trots op het resultaat!
What do you think about it? It has been a very long time since I made my last one stroke nailart and I thought it was quite difficult. There is deffinitly some space for improvement but still I'm very proud of the result.

1 opmerking:

  1. Erg mooi! Ik vind alleen je foto's af en toe wat wazig! Ik ga je sowieso volgen! Volg je terug? XXX www.myfantasticnails.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen